دانلود تمرینات تافل

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد معتقد است داشتن تمرین در هر گونه یادگیری شرط لازم است. دانلود تمرینات تافل برای کسانی که قصد شرکت در آزمون تافل را دارند ، از نان شب واجب تر است. بگذارید برای شما یک مثال ساده بزنیم. اگر شما از کارخانه فراری یک ماشین بخرید ، مطئنا به سراغ آئودی برای قطعات یدکی نخواهید رفت. بهترین راه برای دانلود تمرینات تافل رفتن به سراغ کمپانی است که آزمون را می سازد. ETS خود یک سری Official Guide to TOEFL iBT ارائه می دهد که همراه چند سری Practice Test می باشد. اما علاوه بر این سری می توانید دانلود یک سری دانلود تمرینات تافل آنلاین را نیز داشته باشید.

دانلود تمرینات تافل
دانلود تمرینات تافل

برای این کار می توانید دانلود تمرینات تافل را از Interactive Sampler سایت ETS دانلود کنید.

تافل TPO

TOEFL Practice Online را می توان بهترین و بیشتری منبع برای تمرین های تافل دانست. تقریبا اکثر TPOها از آزمون های سال های گذشته است و به همین دلیل شما را در رساندن به نمره مورد نظر بسیار کمک خواهد کرد. بعد از دانلود تمرینات تافل می توانید نرم افزار این فایل را نیز نصب کنید که معمولا به صورت فایل Exe است. بعد از این کار نمره شما در پایان آزمون به شما داده خواهد شد.

کتاب های Endorse نشده توسط ETS

علاوه بر منابع بالا کتاب های زیادی هم وجود دارند که اگر چه توسط ETS تایید نشده اند اما به هر حال منابع بسیار خوبی به حساب می آیند. کتاب های همانند Oxford iBT ، Barron’s TOEFL iBT ، Cambridge TOEFL iBT و… از این دسته هستند. این کتاب ها چون توسط انتشارات معتبری هستند معمولا اطلات درست و کاملی را از آزمون تافل اینترنتی در اختیار زبان آموزان قرار می دهد.

برای شرکت در دوره هیا آموزش تضمینی تافل با شماره های آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تماس بگیرید.