آزمون زبان هلندی Certificaat Nederlands als Vreemde Taal

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد دانشجویان و  یا افرادی را که قصد مهاجرت و تحصیل در کشور زیبای هلند دارند ، دوره های آمادگی برای آزمون زبان هلندی Certificaat Nederlands als Vreemde Taal را برگزار می نماید. این آزمون زبان هلندی که CNaVT هم نامیده می شود ، یک امتحان بین المللی شناخته شده زبان هلندی است.

برای شرکت در دوره های آموزش زبان هلندی ایران آکسفورد کلیک کنید.

آزمون زبان هلندی Certificaat Nederlands als Vreemde Taal
آزمون زبان هلندی Certificaat Nederlands als Vreemde Taal

آزمون زبان هلندی Certificaat Nederlands als Vreemde Taal توسط دانشگاه Catholic University of Leuven بلژیک طراحی و اجرا می شود. این آزمون زبان هر ساله یک بار در ماه May برگزار می شود و معمولا مهلت ثبت نام در اواسط ماه March به اتمام می رسد.

سطح بندی آزمون زبان هلندی Certificaat Nederlands als Vreemde Taal

این آزمون از انجا که در یک کشور اروپایی برگزار می شود ، سطوح امتحان نیز بر اساس CEFR می باشد.

نتیجه امتحان

نتیجه امتحان در ماه July برگزار می شود. زبان آموزانی که موفق به آوردن حداقل نمره مورد نیاز شده اند می توانند گواهینامه مرتبط را اخذ نمایند.

چطور خود را برای این امتحان آماده کنیم؟

در وب سایت این آزمون چند نمونه آزمون قرار داده شده است که می توانید از آنها برای آشنایی استفاده نمایید. اما مطمئنا این نمونه آزمون ها زمانی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند که شما از سطح مناسبی در زبان هلندی برخوردار باشید. معمولا Exam- Bank ها در دوره های آموزش زبان هلندی آموزشگاه زبان ایران آکسفورد مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مختلف آزمون یعنی PMT ، PPT ، PTHO ، PAT بر اساس نوع ویزا و تقاضای شخص برای مهاجرت مورد استفاده قرار می گیرد.

CNaVT اگرچه در ابتدا برای گسترش زبان هلندی در دنیا طراحی شده بود اما کم کم توانست خود را به عنوان یک آزمون استاندارد زبان هلندی نشان دهد.

برای شرکت در کلاس ها با شماره های آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تماس بگیرید.