آموزش تافل صوتی

آموزش تافل صوتی

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد برای زبان آموزانی که به دنبال آموزش تافل صوتی هستند منابعی را پیشنهاد می دهد که به بهترین شکل آنها را برای تافل آماده کنند. فایل های MP3 در این وب سایت ها به صورتی طراحی شده اند، که بیشترین میزان شباهت را به آزمون های اصلی داشته باشند.

آموزش تافل صوتی
آموزش تافل صوتی

سایت TOEFLresources

این سایت نه تنها به صورت PDF و کتاب های الکترونیکی منابع مختلفی را به زابن آموزان ارائه می دهد بلکه آموزش تافل صوتی را نیز در خود دارد.شما با جستجو در قسمت Listening این سایت موارد زیادی را برای آمادگی تافل می توانید پیدا کنید.

ETS.com/toefl

بهترین جا برای آماده شدن ، همان جایی است که تافل را برگزار می کند. در قسمت TOEFL iBT Quick Prep فایل های آموزش تافل صوتی وجود دارند. هم چنین Transcribe فایل ها نیز به صورت PDF در سایت وجود دراند. برای ورود به سایت و دانلود فایل به لینک زیر مراجعه کنید:

برای رفتن به سایت کلیک کنید.

ESLpod

این سایت نیز همانطور که از اسمش پیداست تنها برای آموزش صوتی طراحی شده است. تقریبا در مورد بسیاری از بخش های زبان انگلیسی می توان در این سایت مطلب پیدا کرد. همچنین با یک جستجوی ساده در این سایت می توانید نکات مفید بسیار زیادی پیدا کرد.

TOEFLibtcourse

اگر به دنبال استراتژی های آزمون هستید و دوست دارید نمره تافل خود را ارتقا دهید و آموزش تافل صوتی را نیز تجربه کنید. TOEFLibtCourse یک برگ برنده به حساب می آید. چیزی حدود ۱۵ درس در این سایت وجود دارد. البته تمامی این درس ها را می توان پرینت گرفت و از آن استفاده کرد . همه این درس های تافل به همراه آموزش تافل صوتی نیز می باشد.

Oxford TOEFL iBT

البته این کتاب در بازار موجود است و تقریبا پک آموزش تافل می باشد. مطالعه این کتاب به همه زبان آموزان در همه سطوح پیشنهاد می شود.