آموزش دیجیتالی زبان انگلیسی

آموزش دیجیتالی زبان انگلیسی

همیشه کتابخانه ها مکانی مناسب برای مطالعه و یادگیری به حساب می آیند. اما خوب می شد اگر شما می توانستید به بزرگترین کتابخانه های دنیا دسترسی داشته باشید و بدون هیچ مشکلی و به صورت رایگان از آنها استفاده کنید. آموزش دیجیتالی زبان انگلیسی راهی است که زبان آموزان می توانند با اطمینان آن را انتخاب کنند. بهترین راه برای یافتن منابع برای آموزش دیجیتالی زبان انگلیسی پیدا کردن کتابخانه دیجیتالی زبان انگلیسی است که بتواند منابع را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهد. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد بهترین کتابخانه ها را برای منابع آموزش دیجیتالی زبان انگلیسی در زیر معرفی می کند.

آموزش دیجیتالی زبان انگلیسی
آموزش دیجیتالی زبان انگلیسی

The British Library

این کتابخانه را می توان بزرگترین در نوع خود دانست . البته فقط منابع زبان انگلیسی در این کتابخانه مجازی وجود ندارد بلکه شما در هر موردی که دوست داشته باشید امکان بررسی کتاب و خواندن آن را دارید. با یک جستجوی ساده در سایت می توانید به منابع آ دسترسی پیدا کنید.

The Oxford Digital Library

ODL یا کتابخانه مجازی دانشگاه آکسفورد هم از بهترین هاست. این کتابخانه کار خود را  از سال ۲۰۰۱ آغاز کرده و هر روزه به گنجینه خود کتاب های بسیاری را اضافه می کند. داشتن منابع تاریخی تا به روز ترین کتاب های الکترونیکی از خصوصیاتی است که می توان آن را برای آکسفورد بر شمرد.

The Edmonton Public Library

اگر منبعی کاملا رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی می خواهید پس EPL بهترین گزینه است. شما در این کتابخانه دیجیتال زبان انگلیسی به این موارد دسترسی دارید:

منابع آیلتس و تافل و TOEIC

کتاب ، CD, DVD در مورد بخش های مختلف زبان انگلیسی

دیکشنری های دوزبانه

کتاب های داستان و شعر به زبان انگلیسی

پس اگر به دنیال الکترونیکی علاقه دارید، حتما به این سایت ها مراجعه کنید و از آنها لذت ببرید. برای شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی با شماره های موسسه زبان ایران آکسفورد تماس بگیرید.