اصول و روش تدریس زبان انگلیسی

اصول و روش تدریس زبان انگلیسی

امروزه آموزش زبان یک علم تخصصی به حساب می آید. روش ها و تئوری های موجود هم درچند سال گذشته چندین برابر شده است. اما یک مدرس زبان خوب باید آشنایی حداقلی با اصول و روش تدریس زبان انگلیسی داشته باشد.  Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language کتابی است که می توان آن را سنگ بنای بسیاری از مدرسین زبان بوده است را معرفی نمود. هر چند این کتاب برای کسانی که تازه کار را شروع کرده اند چندان مناسب نیست. به دلیل تخصصی بودن مطالب پیشنهاد می شود کسانی که مدرسینی که سابقه کار بالا دارند و یا رشته تخصصی یا دانشگاهی آنها آموزش زبان انگلیسی است به سراغ این کتاب بروند. نکاتی که این کتاب به شما معرفی می کند:

TTC course
TTC Course
  • بررسی متادولوژی تدریس در زبان انگلیسی
  • استراتژی های موجود در کلاس های زبان
  • بررسی form و function  و به کارگیری این مفاهیم
  • چگونگی برگزاری امتحان های مختلف و بهره گیری حداکثری از تست ها
  • نحوه طراحی دوره و برنامه ریزی آموزشی
  • بالا بردن بازده کاری مدرس های non notive
  • استفاده از تکنولوژی های جدید در روند یادگیری زبان

دکتر H. Brown نویسنده این کتاب اصول و روش تدریس زبان انگلیسی دارای کرسی در دانشگاه سن فرانسیسکو در رشته آموزش زبان می باشد. در انتهای این کتاب منابع و کتاب های زیادی معرفی شده اند که برای شاغلین این حوزه بسیار مفید است.

برای دیدن دوره های تربیت مدرس زبان انگلیسی با ارائه مدرک معتبر ایران آکسفورد کلیک کنید.

آموز شگاه زبان ایران آکسفورد

در دوره تدربیت مدرس زبان انگلیسی از اساتید native استفاده می کند و دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی را بر اساس celta برگزار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۹۳۴۴۷۵ و ۸۸۸۹۱۶۶۹ تماس بگیرید. در این دوره ها از تمام کسانی چه در ابتدای راه تدریس هستند و چه سابقه بسیاری در تدریس دارند استفاده می شوند و در پایان می توان گفت هر شخصی می تواند نهایت استفاده را از کلاس ها داشته باشد.