سه نکته برای آزمون SAT

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد به سه نکته برای آزمون SAT اشاره می کند که بسیار مفید هستند و برای داوطلبین این آزمون کاربردی می باشد. پس با ما همراه باشید تا بهترین نتیجه را از این آزمون بگیرید.

سه نکته برای آزمون SAT
سه نکته برای آزمون SAT

به سه نکته برای آزمون SAT توجه کنید:

SAT  که اساساً به‌عنوان آزمون استعداد تحصیلی شناخته می شود, آزمون استاندارد شده ای است که از دانش آموزان دبیرستان گرفته می شود تا شرایط لازم را جهت پذیرش در برنامه های فارغ التحصیلی دانشگاه  یا کالج آمریکا را کسب کنند. شمار سالیانه آزمون دهندگان هر ساله رو به افزایش است, در نتیجه آن رقابت هر روزه در حال فزونی است. اگر مشتاق هستید در آزمون SAT شرکت کنید باید نکات زیر را بخوانید تا بتوانید به‌خوبی عمل کنید:

۱- اعتماد به نفس داشته باشید.

دانش آموزان اساس را بر اقدام برای دوره های مختلف آماده سازی SAT می گذارند. آماده سازی ماه ها طول می کشد و جلسات تمرینی زیادی در کل دوره دارد. آن‌ها راهکارهای زیادی در رابطه با اینکه چطور آزمون SAT پرباری داشته باشند فرا می گیرند. برای سایرین, جلسات تمرینی آنلاین SAT  کمک می کند تا برنامه ریزی کنند. بنابراین بجای آشفتگی و حفظ کردن همه چیز در روز قبل از امتحان, باید خونسردی خود را حفظ کنند و به خودشان اطمینان داشته باشند.

۲- ترتیب شخصی درجه دشواری خود را بدانید

وقتی از نقاط قوت و ضعف خود آگاهی دارید, نسبتا آسان است تا از هدر دادن وقت و اشتباهات احمقانه ای اجتناب کنید. هنگام آماده شدن برای SAT تان, توجه کنید که کدام نوع از سؤالات را بخوبی جواب می دهید, در ابتدا به سراغ آن‌ها بروید. احتمال ارتکاب به اشتباهات کمتر است اگر در ابتدا با ذهنی آماده و تازه به سراغ‌شان بروید. سوالات سخت تر را می توان بعداً انجام داد. اگر نتوانید به سؤالات بعدی برسید، معطل شدن روی پرسش‌های سخت می‌تواند به معنای از دست رفتن امتیازاتی باشد که به آسانی می‌تواند گرفت. مؤسسات آماده سازی SAT  متعددی هستن که با شناسایی نقاط ضعف و قوت‌تان به شما کمک می کنند.

۳- با رد شدن از سوالات سخت و طولانی در وقت صرفه جویی کنید.

اگر برای جواب دادن به سؤالی گیر گرده‌اید, از آن رد شوید و دوباره در وقت اضافه زمانیکه کل آن بخش را تمام کردید به سراغش بروید. چون برگه های آزمون SAT  در مجموع شامل ۱۷۱ سؤال است, این امر حیاتی است که به دنبال سوالاتی بگردید که می توانید به آسانی حل شان کنید و امتیاز بالایی بگیرید. برای درک مدل آزمون SAT در جستجوی نمونه امتحانات باشید.