کسب نمره ۸۰+ آزمون PTE

روش های کسب نمره ۸۰+ آزمون PTE

آموزشگاه زبان ایران اکسفورد در این بخش به کسب نمره ۸۰+ آزمون PTE و نکات اصلی که برای این نمره لازم دارید اشاره می کند. پس بیایید این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

pte academic score 79
pte academic score 79

نکات اساسی برای کسب نمره ۸۰+ آزمون PTE

هیچ راه راحت یا افسون جادویی وجود ندارد تا شما در امتحان PTE +80بگیرید اما مسلماً روش های هوشمندانه تر و موثری وجود دارد تا به این سطح نمره برسید.

شما با منابع، مقالات و حتی معلمان زیادی روبه رو می شوید که به شما اطمینان می دهند در امتحان آکادمیک PTE نمره ی معادل ۸ را کسب می کنید. اجازه دهید تا همه ی آن ها را که شامل نکات قابل فهم و منابعی هستند که می توانید در وبسایت ما پیدا کنید برای یک لحظه فراموش کنیم و فقط روی هدف تمرکز کنیم.

کسب این نمره چه قدر سخت است؟

جواب همه ی این سوالات در “عزم و تمایل شما برای تلاش به سمت تحقق هدف خود” نهفته است. آیا شما کمی انگیزه پیدا کردید؟ اگر بله، در آن صورت عالی است، اجازه دهید تا پیش رویم و روش هایی را برای به نتیجه رساندن ماموریت خود پیدا کنیم. اگر نه، در آن صورت کمی بیشتر همراه ما باشید و انگیزه به زودی پدیدار می شود.

حالا، قبل از این که فکر کنید ما می خواهیم اطلاعات مشابه را ارائه کنیم و درباره ی محصولات و خدمات خود تبلیغ کنیم، اجازه دهید تا به شما بگوییم که همه ی ما در اینجا هدفمان به وجود آوردن باور در شما است. ما اصولی را که شما باید حواستان باشد و نکات تخصصی را که می توانید از آن ها برای کسب نمره ی +۸۰در همه ی قسمت های امتحان آکادمیک PTE استفاده کنید خلاصه می کنیم.

با مفاهیم پایه شروع کنید

آن چه که ما همیشه توصیه می کنیم اول انجام دهید این است که قبل از پرورش استراتژی های خود بدانید در برابر چه کسی مبارزه می کنید. قالب امتحان آکادمیک PTE در وبسایت رسمی Pearson و همچنین خیلی از وبسایت های آنلاین موجود است و منابع یا نکات مرتبط با PTE را ارائه می کنند. بنابراین، الگوی امتحان، انواع سوالات، رویه ی نمره دهی، زمان، و قوانین و دستور العمل ها را بدانید.

وقت آن است که با تعدادی از واقعیت ها روبه رو شویم. مسیر رسیدن به هدفتان راحت نخواهد بود. شما در این فرایند احتمالاً گاهی احساس می کنید که گیر افتاده اید. بعضی از تمرین ها برای شما کارساز نیستند.

اما، بدون تلاش زیاد هیچ چیز واقعاً دست یافتنی نیست. حتی برای شخصی که از زبان انگلیسی خود خیلی مطمئن است و کنترل خوبی روی زبان دارد، این نمره احتمالاً مستلزم تلاش شدیدی است. عبور موفقیت آمیز از امتحان PTE در چیزی بیشتر از فقط توانش زبان انگلیسی خلاصه می شود.

برای دانلود منابع PTE کلیک کنید

شما باید کاملاً از قالب امتحان آگاه باشید

از روش های مناسب برای جواب دادن به سوالات استفاده کنید، و صبور باشید. ما متوجه هستیم که شما کنجکاو هستید تا این را آشکار کنید که همراه شدنِ مهارت های اصلی با نکات حرفه ای چه طور به شما کمک می کند تا در نهایت رتبه ی اول را در این امتحان کسب کنید. خب، پس توجه کنید.

مسائل اساسی را درست متوجه شوید:

•          فهمیدن این که چه طور به سوالات نمره داده می شود واقعاً می تواند ورق را به نفع شما برگرداند.

•          در هر سوال به دستور العمل ها خیلی توجه کنید. اگر محدودیت زمانی دارد، جواب خود را در زمان داده شده ارائه کنید. اگر نمره منفی دارد، حواستان باشد که جواب ندهید مگر این که کاملاً مطمئن باشید.

•          هر تمرین خود را به تمرینی آگاهانه تبدیل کنید. این که تلاش کنید تا در امتحانات آزمایشی زیادی شرکت کنید اصلاً کمک کننده نخواهد بود. به دنبال تمرین با کیفیت باشید و فراتر از آن هدفتان این باشد که همیشه با حضور ذهن زیادی انجامش دهید.

روی نقاط قوت خود سرمایه گذاری کرده و روی مهارت های ضعیفتان کار کنید.

•          دانستن نقاط ضعف خود به شما کمک می کند تا روی آن ها کار کرده و تقویتشان کنید.

•          درکی از سؤالاتی داشته باشید که با آن ها راحت هستید و آن هایی که کمی مضطربتان می کنند.

•          اشتباهات احمقانه مانند خطاهای هجی یا گوش نکردن به لغات مخصوص یا فراموش کردن دستور العمل ها اصلاً قابل قبول نیست.

•          به خودتان یادآوری کنید که چه طور یک مرتبه از عهده ی سوالی که سخت بود برآمدید و حالا در آن حرفه ای شدید. این که مدام به دستاوردها و اشتباهات خود نگاه کنید باعث می شود تا تصویر موقعیت فعلی تان کاملاً واضح تر شود.

مدام خود را به چالش بکشید.

در رابطه با آماده سازی خود و منابعی که به آنها رجوع می کنید عاقلانه رفتار کنید.

•          گول قول های تو خالی را نخورید. واقع گرا باشید و خودتان انواع منابع را امتحان کرده یا روشی را تمرین کنید که باعث احساس راحتی در شما می شود.

•          اگر لازم بود به طور آنلاین یا آفلاین در جستجوی توصیه های حرفه ای باشید. تا جایی که امکان دارد زود شک های خود را برطرف کنید.

•          برای عالی شدن در هر مهارتی، شما باید استقامت به خرج دهید و تلاش کنید.

•          بعضی از مهارت ها به آرامی به واکنش و عادت شما تبدیل می شوند. در رابطه با آنها هشیار باشید.

هر مهارت به هم وابسته است

•          برای اینکه به درستی صحبت کنید، شما باید مهارت های لیسنینگ داشته باشید. برای اینکه به طور موثر بنویسید یا به سوال ریدینگ جواب دهید، باید گرامر، لغات، و ارتباط مطالب را بلد باشید. همچنین موقع لیسنینگ شما باید به درستی بنویسید.

•          در اینجا هم تمرین، ارزیابی تلاش هایتان و نتایجش به شما کمک می کند تا عملکرد دقیق خود را بدانید و مشخص کنید که چه قدر باید پیش بروید.

•          نکات و استراتژی ها را دنبال کنید. با این میل خود که فقط با چند دفعه تلاش نتیجه بگیرید مبارزه کنید.

در مدیریت زمان و متمرکز باقی ماندن حرفه ای شوید

•          این دو جنبه باعث می شوند تا در نیمی از مبارزه برنده شوید. نیمه ی دیگر دانش صحیحِ زبان انگلیسی است.

•          مدیریت زمان با تمرین عاقلانه حاصل می شود. آگاهی با تمرکز حاصل می شود.

•          وقتی در PTE نمره ی بالا می خواهید هشیار بودن و حضور ذهن تمام و کمال مسلماً جواب می دهد.

چه خوب چه بد، ارزیابی PTE شامل هیچ کدام از قضاوت ها یا احساسات انسانی نمی شود. شما همچنین می توانید به نکات دقیقه ی نودی و جامعی رجوع کنید که ما در وبلاگ بعدی درباره شان گفتگو خواهیم کرد.