یادگیری لغات زبان جدید با فلش کارت

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد امروز روش های یادگیری لغات جدید زبان اشاره می کند که یکی از آنها یادگیری لغات زبان جدید با فلش کارت می باشد. پس با ما همراه باشید تا این روش های موثر آموزش زبان را بهتر بشناسید.

اما یادگیری لغات زبان جدید با فلش کارت به چه صورت انجام می شود:

یادگیری لغات زبان جدید با فلش کارت
یادگیری لغات زبان جدید با فلش کارت

شما برای یادگیری یک لغت جدید چه فرایندی را طی می کنید؟

آیا آن را می نویسید؟ کجا؟

بعداً چه طور آن را اصلاح می کنید؟ چه قدر طول می کشد تا آن را بیاموزید؟

شما قبل از این که آن را بدانید چند دفعه باید با آن مواجه شوید؟ و شما چه طور می دانید که چه زمانی واقعاً آن را یاد گرفته اید؟

اگر شما بخواهید به عمق یادگیری لغت بروند تمام سوالات مرتبط هستند. متعاقباً، اگر شما فقط بخواهید آن لغات را یاد بگیرید و بقیه ی مسائل را به روز دیگری موکول کنید، از یک نرم افزار خوب استفاده کنید تا تمام مسائل را برای شما ردیف کند!

البته آن ها یکی از اصلی ترین ابزارهای مطالعه هستند. اطلاعاتی را که می دانید در یک طرف کارت بنویسید، و اطلاعاتی را که نمی دانید در طرف دیگر بنویسید.

برای مثال، لغت ‘sleet’ را در یک طرف بنویسید، و کاراکتر چینی آن را ‘霙’ در طرفی دیگر بنویسید. سپس شما می توانید با چرخاندن کارت خود را امتحان کنید تا موقعی که همه چیز را به خوبی یاد بگیرید.

فلش کارت های فیزیکی برای قرن ها جواب داده اند، و همچنان به طور طبیعی جواب می دهند. با این حال، استفاده از آن ها طاقت فرسا است چون شما باید ترتیب کارت ها را به طور دستی مشخص کنید.

چیزی که تکنولوژی با خود همراه داشته است SRS است -‌سیستم تکرار فضاسازی شده. به طور خلاصه آن چه که SRS انجام می دهد کنترل بسامدی است که کارت های مخصوصی ظاهر و دوباره ظاهر می شوند.

این اپلیکیشن ویژگی های زیادی دارد، که شما احتمالاً بیش تر آن ها را لازم ندارید. در این جا مهم ترین ویژگی برای شما آورده شده است که اقدام کنید و شروع کنید:

°  فلش کارت ها را خودتان بنویسید یا کارت های از قبل آماده شده در اپلیکیشن را از بیش از ۴ میلیون گزینه در Quiz یا FlashcardExchange دانلود کنید. توجه کنید: ابزارهای بقیه ی مردم همیشه خوب نیست – لغات احتمالاً به شکل لغات تکی می آید و خیلی از چیزها به شما مرتبط نخواهد بود – اما با این وجود این می تواند در مراحل اولیه کاربردی باشد.

برای شرکت در کلاس های آموزش زبان با شماره های آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تماس بگیرید.